Řešení pro Vás
Benefity
Poptávka

Benefity pro vás

check mark black ok

MÁTE VLIV

Přesným zacílením na zákazníky pomocí digitálních displejů může Váš prodej daných produktů vzrůst až o 33% *

“Dorůstá generace, která je zvyklá na digitální komunikaci a tištěnou nevnímá. Světové značky to vědí.”

check mark black ok

MÁTE ČAS

Neztrácíte čas přípravou, rozvozem a instalacemi tištěných statických výloh (příklad z praxe našich klientů: příprava celorepublikové tištěné kampaně 1 zaměstnanec 1 týden v porovnání se 17minutami při přechodu na digitální nosiče)

“Neztrácejte čas instalacemi statických výloh, investujte svůj čas do strategických aktivit.“

check mark black ok

MÁTE KONTROLU

Obsah můžete měnit každou minutu, hodinu, den. Přednastavovat ho můžete kdykoliv dopředu a to podle geografické lokace, umístění v prodejně (výlohy, pokladny), typu akce (novinky/bestsellery/pronájem). Máte tak naprosto individuální přístup k zákazníkovi.

“Umíte hned upozornit na slevu nebo přehrát „last minute purchase“ pro zvýšení nákupního košíku!”

check mark black ok

JSTE FLEXIBILNÍ

Obsah komunikace do celé sítě prodejen spravujete z jednoho počítače. Novou obchodní kampaň můžete spustit za 5-15 minut pro všechny i vybrané prodejny ať už jsou kdekoliv.

“Potřebujete zkomunikovat speciální event v Brně nebo overstock v Ostravě a to teď hned? Není problém!”

check mark black ok

SPOŘÍTE NÁKLADY

Při přípravě a nasazení digitální komunikace zcela odpadá tisk, rozvoz a instalace. Měsíčně vás tak splátky jednoho digitálního komunikačního prostoru vyjdou levněji než náklady na tisk (př.: 423Kč/ 1 monitor při počtu 60ks, 60 měsíční leasing; zahrnuté veškeré vstupní náklady)

“Porovnejte své náklady na tištěné kampaně s provozováním digitální komunikace a rozhodnutí je zřejmé!”

check mark black ok

VYDĚLÁVÁTE

Váš digitální prostor je možné pronajmout Vašim obchodním partnerům. Kde jinde je pro cílený prodej vhodnější mít svou reklamu než přímo v místě prodeje? A jejich poutavé produktové spoty navíc zaujmou Vaše zákazníky.

“Víme, jak zákazníka přitáhnout do obchodu, vyvolat v něm zájem o produkty a dovést ho k nákupu.“

* Průzkum nielsen http://ovab.eu/2010/01/the-nielsen-study-confirms-it-in-store-tv-works/

Domluvte si konzultaci

Přijďte osobně k nám do digital showroomu na kávu nebo se můžeme sejít přímo u Vás.